2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
شامپو بیوتین و کلاژن کارل - جلوگیری از نازکی مو

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 53
بازديد ديروز : 27
كل بازديدها : 30631

دیگر امکانات


شامپو بیوتین و کلاژن کارل - جلوگیری از نازکی مو
قیمت: 16,800 تومان
اين محصول حاوي ویتامین B7 یا همان بیوتیناست كه به دليل داشتن گروه هاي آميني شباهت بسيار زيادي به كراتين موجود در ساختار مو داشته و با افزايش اثرساير اسید های آمینه ی آرژنین و اسپارتیک اسید و پی سی ای و گلیسین و آلانین و سرین و والین و پرولین و ترئونین و ایزولوسین و هیستیدین و فنیل آلانینبه موها حجم مي بخشد.

بیوتین نوعي ویتامین از خانواده ویتامین ب است. کمبود این ویتامین باعث نازک شدن ساقه مو می شود، اين ویتامین فيبرهاي مو را تقويت كرده و با پوشاندن كوتيكول مو با لايه اي از ویتامین موجب ضخيم تر شدن و در نتيجه حجيم تر به نظر رسيدن موها مي شوند.

کلاژن موجود درشامپو پروتئینی است که در ماتریکس خارج سلولی جانوران، وجود دارد.

کلاژن فراوانترین پروتئین بدن محسوب می‌گردد. پروتئین کلاژن بصورت رشته‌های کلاژن مشاهده می‌شود. رشته‌های کلاژن در همه انواع بافت هستند، ولی به میزان متفاوت یافت می‌شوند ، کلاژن در زیبایی و سلامت پوست و مو فوق العاده تاثیر گذار است.

این پروتئین لیفی شکل، در تمام بافت پوست و مو وجود داشته و عامل مهمی در شکل گیری ساختار پوست و مو وزیبایی ، شفافیت و انعطاف پذیری مو خواهد شداين ترکیب با خنثي نمودن بار منفي موها از بروز خاصيت الكتروستاتيك كه معمولاً موهاي ظريف را تحت تاثير قرار مي دهد، جلوگيري نموده و همچنين با تشكيل يك لايه در اطراف هر تار مو علاوه بر محافظت از موها در پرپشت نشان دادن آنها نيز نقش موثري ايفا مي نمايد.

فرمول منحصر به فرد این محصول، حجمی کامل و درخششی بی نظیر به موهای شما می دهد و به شما این امکان را می دهد تا موهایتان متعادل و در کنترل شما باشند. دو عنصر اصلی این شامپو، بیوتین و کلاژن هیدرولیزشده است که موهایتان را پرپشت تر و ضخیم تر می کنند.

شامپو حاوی بیوتین وکلاژن حجم دهنده موهای آسیب دیده کارل بدون هیچ ماده تقویتی اضافه شده، سلامت و درخشندگی موهایتان را افزایش می دهد. این محصول برای موهای نازک کاملا مناسب است.

هیدروکسی پروپیل دایمتیکون کوپلیمر موجود در فرمولاسیون این شامپو به مرطوب کردن و حفظ pHپوست سر کمک می کند و از سوی دیگر، سدیم پی سی ای نیز به مرطوب سازی مو و تقویت پوست سر کمک می نماید ..
خرید

برچسب ها: شامپو بیوتین و کلاژن کارل - جلوگیری از نازکی مو ,